2015. feb 14.

Valetin napi bemutatkozás

írta: Hatvani Úr
Valetin napi bemutatkozás

Hogy ki vagyok én?

Ez most nem fontos. Elég annyi, hogy a környezetem számára egy teljesen átlagos, hétköznapi fiatalember vagyok. Budapesten élek a belvárosban, egyetemre járok, szeretek edzeni. De van egy titkos életem, ahol csak Hatvani Úr néven ismernek a nők.

Hogyan alakult ki ez a titkos életem?

Erre nehéz röviden válaszolni. Elkezdem a történetet, aztán ha lesz időm, befejezem:

 

20 éves voltam. Éltem szürke hétköznapjaimat, iszonyatosan unalmas volt az életem. Voltak nagy terveim, de nagyon lassan haladtam előre velük.

Egy szerdai napon azonban teljesen megváltozott minden. Akkoriban még nem öltöztem túl jól, kerültem a lányokat, mondván "béna vagyok a csajozásban." Reggel felszálltam a 7-es buszra, és hirtelen megfordult velem a világ!

Egy gyönyörű, fiatal lány állt előttem. Alig fértem fel a buszra, nagy volt a tömeg. A lány kicsit kellemetlenül érezte magát a nagy tömegben, sok férfi között. Pont előtte álltam, és láttam, ahogy egy nagydarab férfi élvezi a helyzetet, hogy a lány mögött állhat. Szegénykének nem volt más választása, még inkább felém húzódott. Egészen addig én is nagyon zavarba voltam, de hirtelen történt valami.

Magas lány volt, ezért ahogy teljesen hozzámfeszült fiatal teste, a puncijához is hozzámnyomta véletlenül. Nyár volt, a vékony ruháján keresztül pontosan éreztem, hogy ez csak a puncija lehet. Zavarba jött, elvörösödött. Átfogtam derekát, és közelebb húztam magamhoz. Sose voltam bátor korábban a lányokkal kapcsolatban, de ez egészen ösztönös volt. Odasúgtam neki:

- Ne félj, majd én vigyázok rád!

Félt, de inkább hozzámsimult, mint a nagydarab férfihoz. Vékony, gazella teste volt, apró, de formás mellekkel. Éreztem, ahogy a dobog a szíve a izgalomtól. Egyik kezzel átkaroltam, a másikkal a puncija felé vándoroltam. Először csak végigsimítottam a feszes ruháján a kezem - megremegett. A szemébe néztem, láttam, hogy még mindig fél. Megcsókoltam a homlokát, és megsimogattam az arcát. Aztán ahogy haladt a busz előre, a szemében a félelem helyett egyre inkább a vágyakozás jeleit észleltem. Vékony ujjaimmal egyre vadabban kalandoztam finom puncijánál, és az egyre keményedő farkam is hozzányomtam.

Mikor 20 perc múlva leszálltunk a buszról, már önként simult hozzám a buszmegállóban.

- Nem akarok órára menni! - mondta, és megcsókolt.

Ez volt életem első csókja. Ösztönös volt és vad mindkettőnk részéről. Ez a találkozás olyan őrültet szabadított fel bennem, ezzel vette kezdetét titkos életem.

És hogy mi történt ezután a lánnyal? Hamarosan befejezem... :)

Szólj hozzá